دو مجري مشهور از صداوسيما خداحافظي كردند!

به نقل از فرارو، باربد بابايي در يك استوري اينستاگرامي نوشت: «من باربد بابايي بعد از بيست و چهار سال كار رسانه‌اي اعلام ميدارم در برنامه زوجي نو و هيچ برنامه‌اي اجرا نخواهم داشت تا زماني كه مردم سرزمينم حال دلشون خوش باشه و خوشحال باشن.

 

دو مجري مشهور از صداوسيما خداحافظي كردند!

باربد بابايي مجري مسابقه «زوجي نو» بود كه تاكنون دو فصل از آن از شبكه ۳ سيما پخش شده است. صفحه‌ي رسمي اين برنامه در اينستاگرام چند هفته قبل از ساخت فصل جديد آن خبر داده بود. حتي بابايي خود فراخوان شركت در فصل جديد اين مسابقه را در اينستاگرامش منتشر كرده بود. حالا، اما با تصميم جديد اين مجري به نظر مي‌رسد ساخت فصل جديد اين برنامه منتفي باشد.

منبع: https://www.jadidpress.ir/بخش-منهاي-اقتصاد-88/11607-دو-مجري-مشهور-از-صداوسيما-خداحافظي-كردند



[ بازدید : 13 ]
[ سه شنبه 6 دی 1401 ] [ 14:43 ] [ عبادوز ]

دلار از تورم عقب افتاده!

دلار از تورم عقب افتاده!/ رشد ۵۰ درصدي تورم و ۱۶ درصدي دلار!/ پيش بيني قيمت دلار امروز ۱۹ آذر ۱۴۰۱

 

در هفته‌اي كه گذشت قيمت دلار در چهار پله ابتدايي كانال ۳۶ هزار تومان نوسان داشت. اين روند روز شنبه در پله اول آغاز و با نوساني اندك در آخر هفته در پله چهارم متوقف شده است.

برخي معامله‌گران افزايشي معتقدند دلار در كف كانال ۳۶ هزار توماني كف‌سازي كرده است و پايين آمدن از محدوده فعلي مستلزم تزريق سنگين ارز توسط بازارساز يا سيگنال قوي خبري مثبت به بازار است.

برخي ديگر از فعالان بازار نيز مي‌گويند شرايط فعلي بازار ارز براي خريد و فروش مساعد نيست و شرايط بازار شكيبايي بيشتري را طلب مي‌كند.

منبع: https://www.jadidpress.ir/بخش-ارز-71/15075-دلار-از-تورم-عقب-افتاده-رشد-درصدي-تورم-درصدي-دلار-پيش-بيني-قيمت-دلار-امروز-آذر


[ بازدید : 10 ]
[ سه شنبه 6 دی 1401 ] [ 14:35 ] [ عبادوز ]

چاپ کارت ویزیت pvc

اهمیت وجود کارت ویزیت با کیفیت برای کسب و کارها بر هیچکس پوشیده نیست. طراحی کارت ویزیت زیبا نشانه احترام، اهمیت و اطمینان شما به محصول یا خدمات خودتان است و باعث می‌شود که مشتری شما خاطره و ذهنیت مناسبی به شرکت شما پیدا کند. همچنین چاپ کارت ویزیت با کیفیت و ماندگار هم موجب می‌شود که این کارت تا مدت‌ها سالم بماند و گیرنده آن تا مدت‌ها به عنوان یک مشتری بالقوه برای کسب و کار مورد نظر باقی بماند. در حال حاضر بهترین و به صرفه‌ترین نوع کارت ویزیت، کارت ویزیت pvc است.

کارت ویزیت املاک، کارت ویزیت وکالت و کارت ویزیت عکاسی معمولاً شایع‌ترین نوع کارت ویزیت‌ها هستند ولی شما می‌توانید برای هر نوع کسب و کاری، اقدام به طراحی کارت ویزیت pvc کنید.

 

انواع کارت ویزیت pvc

 

کارت ویزیت pvc شامل انواع مختلفی مانند کارت ویزیت شیشه‌ای، کارت ویزیت متالایز، کارت ویزیت سفید pvc و ... می‌شود. ویژگی جنس pvc‌ این است که در برابر تعریق، شکنندگی و رطوبت مقاوم است و به همین دلیل می‌تواند برند شما را تا مدت زیادی در نزد مشتری زنده نگه دارد. ضخامت این نوع کارت ویزیت معمولاً 300، 500 یا 760 میکرون است.

کارت ویزیت پی وی سی 760 میکرون معمولاً برای چاپ متالایز طلایی یا نقره‌ای استفاده می‌شود. در چاپ متالایز لایه‌ای متالیک به همراه ژلاتین برای نشست جوهر بر روی کارت کشیده می‌شود. این لایه نازک یک ظاهر براق برای کارت ایجاد می‌کند و باعث می‌شود نوشته‌های روی آن از زیبایی خاصی برخوردار شوند. از ویژگی کارت های پی وی سی سفید یا متالایز این است که دو طرف کارت را برای شما قابل استفاده می‌کند و شما می توانید از ظرفیت کارت خود برای تبلیغات بیشتر استفاده کنید. ویژگی اخیر در کارت ویزیت شیشه‌ای وجود ندارد و فقط از یک طرف کارت می‌توان استفاده کرد. ضمناً کارت ویزیت شفاف و نیمه شفاف، دو نوع اصلی کارت ویزیت با این ضخامت هستند.


[ بازدید : 10 ]
[ سه شنبه 6 دی 1401 ] [ 14:32 ] [ عبادوز ]

نورولوژیست کیست و چه وظایفی دارد

نورولوژیست به متخصص مغز و اعصاب گفته می‌شود که در تشخیص و درمان بیماری‌های مرتبط با سیستم عصبی تخصص دارد. می‌دانید که سیستم عصبی از بخش‌های مختلف نظیر مغز، نخاع، اعصاب محیطی و… تشکیل شده است. متخصص مغز و اعصاب با استفاده از ابزارهای تشخیصی سعی می‌کند تا منشا بیماری را پیدا کرده و سپس نسبت به تجویز دارو و درمان بیمار اقدام کند.

بیماری‌های مرتبط با مغز و اعصاب دارای طیف گسترده‌ای هستند که سکته‌های مغزی، تشنج، بیماری ام اس، آلزایمر، آسیب‌های نخاعی و… را شامل می‌شوند. در این مقاله ضمن تعریف وظایف تخصصی متخصص مغز و اعصاب، به معرفی بهترین نورولوژیست می‌پردازیم.

نورولوژیست کیست

همان‌طور که در مقدمه به آن اشاره شد، نورولوژیست یا متخصص مغز و اعصاب، فردی است که با داشتن تخصص در زمینه بیماری‌های مغز و اعصاب، می‌تواند بر روی سیستم اعصاب مرکزی و محیطی تاثیرگذار باشد. نورولوژیست پس از پایان دوره هفت ساله آموزش پزشکی عمومی، به مدت حدود 4 سال دوره دستیاری تخصصی را می‌گذراند.

پیچیدگی‌های زیادی که در سیستم اعصاب و تنوع بیماری‌های نورولوژیک وجود دارد، برخی از متخصصان سعی می‌کنند تا به صورت اختصاصی بر روی بیماری‌های مغز و اعصاب تمرکز کنند. جراح مغز و اعصاب می‌تواند با داشتن تخصص کافی، انواع بیماری‌های مرتبط با سیستم عصبی را درمان کند. سیستم اعصاب مرکزی شامل مغز و نخاع هستند. سیستم اعصاب محیطی نیز تمام رشته‌های عصبی خارج از CNS را دربر می‌گیرند.

منبع: https://sanapress.ir/229017/نورولوژیست-کیست-و-چه-وظایفی-دارد-معرفی/


[ بازدید : 13 ]
[ سه شنبه 6 دی 1401 ] [ 14:19 ] [ عبادوز ]

بیماری ام اس را بشناسید

بیماری ام اس یکی از بیماری‌های شایع ناتوان کننده سیستم عصبی مرکزی است که می‌تواند مغز و نخاع را به صورت همزمان درگیر کند. در بیماری ام اس، سیستم ایمنی بدن به رشته‌های عصبی حمله می‌کند که این امر باعث ایجاد مشکلات میان مغز و سایر بخش‌های بدن می‌شود. عدم درمان ام اس باعث می‌شود تا این بیماری به صورت جدی بتواند تمام بخش‌های اعصاب بدن را درگیر کند. در این مقاله قصد داریم تا در مورد این بیماری صحبت کنیم و در انتها بهترین دکتر ام اس را معرفی کنیم.

آشنایی کلی با بیماری ام اس

بیماری MS یک بیماری مرتبط با سیستم عصبی مرکزی است که می‌تواند نشانه‌های مختلفی را در سراسر بدن ایجاد کند. بسیاری از متخصصان اعتقاد دارند که این وضعیت خودایمنی در صورتی که درمان نشود می‌تواند منجر به مرگ فرد شود. در بیماری ام اس سیستم ایمنی به اشتباه به بافت‌های طبیعی بدن حمله می‌کند. زمانی که حمله بیماری افزایش پیدا کند، غلاف میلین ملتهب شده و به تدریج تخریب می‌شود. این امر باعث ایجاد تکانه‌های مختلف میان مغز و سایر قسمت‌های بدن می‌شود.

مولتیپل اسکلروزیس به صورت جدی می‌تواند مغز و نخاع را درگیر کند. از مشکلات ایجاد شده در این بیماری می‌توان به مشکلات بینایی، عدم حرکات صحیح دست و پا، اختلال در تعادل و … اشاره کرد.

منبع: https://sanapress.ir/229314/بیماری-ام-اس-را-بشناسید-معرفی-بهترین-م/


[ بازدید : 13 ]
[ سه شنبه 6 دی 1401 ] [ 14:11 ] [ عبادوز ]

شایعترین بیماریهای مغز و اعصاب در کودکان

محققان بر این باورند که بسیاری از بیماری‌های کودکان، ناشی از تغذیه و تاثیرات محیطی است. همچنین دوران جنین نیز یک دوران بسیار مهم است که بر روی سلامت مغزی کودکان اثر گذار است. در این مقاله قصد داریم تا در مورد بیماری‌های مغز و اعصاب کودکان مطالب جالب توجهی را با شما به اشتراک بگذاریم. در انتهای مقاله لیست بهترین جراح مغز و اعصاب کودکان را معرفی خواهیم کرد تا در صورت نیاز بتوانید بهترین پزشک را انتخاب کنید.

آشنایی با شایع‌ترین بیماری‌های مغز و اعصاب در کودکان

مغز به عنوان مهم‌ترین عضو بدن شناخته می‌شود که در سنین رشد به صورت پیوسته رشد می‌کند.کودکان با یادگیری و افزایش مهارت خود می‌توانند تا حدود زیادی اختلال مغزی را کنترل کنند. در این بخش به شایع‌ترین بیماری‌های مغز و اعصاب کودکان می‌پردازیم:

 

اختلال کم توجهی و بیش فعالی

یکی از مشکلات کلیدی مغز و اعصاب در کودکان که توسط جراح مغز و اعصاب قابل درمان است، اختلال کم توجهی و بیش فعالی است. این بیماری در برخی موارد حتی تا نوجوانی همراه کودک خواهد بود لذا درمان به موقع آن دارای اهمیت است. اختلال کم توجهی ناشی از اختلال در سیستم عصبی و مغز است. کودکان برای پایان دادن به کارهای خود در این اختلال دچار مشکل می‌شوند. در این بیماری از نگاه ظاهری می‌توان گفت که کودک از قدرت خیال پردازی بالایی برخوردار است.

اما در باطن اختلال کم توجهی و بیش فعالی باعث می‌شود تا کودک نتواند بر روی تصمیم‌های خود متمرکز باشد. دلایل به وجود آمدن این اختلال، عوامل ارثی، تغذیه نامناسب، سو مصرف مواد در دوران بارداری و آسیب مغزی هستند.

منبع: Https://sanapress.ir/229670/شایعترین-بیماریهای-مغز-و-اعصاب-در-ک/



[ بازدید : 12 ]
[ سه شنبه 6 دی 1401 ] [ 14:10 ] [ عبادوز ]

طب سنتی چیست

 

پزشک سنتی چگونه بیماری‌ها را تشخیص می‌دهد

شاید جالب باشد بدانید که دکتر طب سنتی با استفاده از معاینه فیزیکی و بررسی وضعیت روحی بیمار، سعی می‌کند تا مزاج افراد یا اعضای خانواده را تشخیص دهد. این امر باعث می‌شود تا دکتر بتواند روند بیماری را شناسایی کرده و به بهترین شکل درمان دارویی را آغاز کند. به صورت کلی باید گفت که بیماری‌های طب سنتی در دو دسته مختلف تقسیم بندی می‌شوند که شامل بیماری‌های ساده و مرکب هستند.

درمان با طب سنتی توسط پزشک متخصص امکان پذیر است. بیماری‌های ساده به بیماری‌هایی گفته می‌شود که در نتیجه سوء مزاج فرد شکل می‌گیرد و بیماری‌های مرکب از آن دسته بیماری‌هایی هستند که در نتیجه بیماری‌های مادرزادی رخ می‌دهند.

معیارهای مزاج شناسی چیست

یکی از اقدامات لازم برای درمان بیماری‌های افراد، مزاج شناسی است. در اولین قدیم برای تشخیص بیماری، عوامل زیر در مزاج شناسی بیمار تحت تاثیر قرار می‌گیرند:

  • رنگ صورت
  • نبض بدن فرد
  • وضعیت پوست
  • ترکم و حالت مو
  • جنسیت
  • فرم جمجمه
  • شغل و شرایط عمومی
  • سابقه جراحی
  • داروهای مصرفی
  • وضعیت خواب
  • وضعیت سیستم گوارش
  • رژیم غذایی

هر کدام از موارد گفته شده نشان می‌دهد که بیمار در چه وضعیتی قرار دارد. متخصصان طب سنتی با استفاده از ابزارهای تشخیصی سعی می‌کنند تا روند بیماری را شناسایی کرده و بهترین داروها را تجویز کنند.

نحوه کار پزشکان طب سنتی با سایر پزشکان چگونه است

بسیاری از بیماری‌های امروزی که به شکل مزمن درمی‌آیند با رویکرد طب سنتی قابل درمان هستند. در واقع بیماری‌های مزمن نظیر مشکلات شایع گوارشی، مشکلات مفاصل و… توسط متخصصان طب سنتی به آسانی قابل درمان هستند. طبق تحقیقات انجام شده، بیمارانی که در درمان بیماری‌های خود از ترکیب درمان طب سنتی و طب مدرن استفاده می‌کنند، نتیجه بهتری را دریافت خواهند کرد.

بیمار باید در صورت نیاز به پزشک متخصص و طب سنتی مراجعه کرده و با در میان گذاشتن مشکل خود بتواند راه‌حل‌های گوناگون را دریافت کند. هر یک از موارد گفته شده باعث می‌شود تا بیمار بدون ایجاد تداخل دارویی از داروهای تجویز شده به بهترین شکل استفاده کند.

لیست بهترین متخصصان طب سنتی

حال که نحوه درمان و تجویز داروی پزشکان طب سنتی آشنا شدید، اگر بخواهید برای درمان بسیاری از بیماری‌های خود به این پزشکان مراجعه کنید بهتر است با لیست بهترین پزشکان آشنا شوید:

دکتر اکرم سادات اطیابی

دکتر اطیابی متخصص عفونی طب سنتی است که دارای دکترای عمومی از دانشگاه تهران است. ایشان نزدیک به ده سال است که در طب سنتی فعالیت دارد. از زمینه فعالیت ایشان می‌توان به درمان سیاتیک، آرتروز، زالو درمانی، گوارش و زنان اشاره کرد. اگر به دنبال بهترین دکتر طب سنتی هستید، می‌توانید نگاهی به رزومه دکتر اکرم سادات اطیابی داشته باشید.

دکتر سید کاظم کاظمی

ایشان فارغ التحصیل دکترای عمومی از دانشگاه علوم پزشکی است که دارای مدرک تخصصی طب سنتی ایران از دانشگاه تهران است. هم اکنون دکتر کاظمی به عنوان متخصص طب سنتی ایران مشغول به فعالیت لست. ایشان برای خدمت به مردم در کلینیک‌های دولتی با هزینه دولتی فعالیت دارد. از خدمات دکتر کاظمی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رژیم چاقی و لاغری
  • بیماری‌های پوست و ناباروری مردان
  • اعمال یداوی (حجامت، زالودرمانی و…)
  • دیابت نوع 2
  • میگرن
  • بیماری‌های دستگاه گوارش
  • کبد چرب
  • کمر درد و سیاتیک

دکتر محمد علی ملاحی

دکتر محمد علی ملاحی دکتر طب سنتی است که از دانشگاه علوم پزشکی مشهد فارغ التحصیل شده است. ایشان از سال 1388 در زمینه طب سنتی مشغول به کار است. از سوابق کاری و خدمات دکتر محمد علی ملاحی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مدیرعامل موسسه طب الرضای گلستان و شهر گرگان
  • شرکت در کنگره‌ها و کلاس‌های مختلف طب سنتی
  • برگزاری کلاس‌های مکرر توجیهی با روحانی و ائمه جماعات و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به منظور شرح ایده‌های مختلف خود

از خدمات دکتر ملاحی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طب گیاهی
  • طب سنتی
  • طب سوزنی
  • ماساژ درمانی

دکتر مرتضی ترابی

ایشان دکتر عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز هستند که با ادامه تحصیل در رشته طب سنتی و گیاهی توانستند تخصص خود را در این رشته دریافت کنند. هم اکنون دارای سابقه 18 ساله در طب سنتی هستند که از سوابق تحصیلی ایشان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

دارای گواهینامه کاربرد گیاهان دارویی از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور

  • دارای گواهینامه آموزش طب چینی از دفتر آموزش‌های آزاد دانشگاه تهران
  • دارای گواهینامه آموزش طب سوزنی گوش از انجمن تحقیقات طب سنتی ایران
  • دارای گواهینامه مطالعات مقدماتی و متوسطه طب سوزنی از جامعه اسلامی پزشکان ایران و مرکز مطالعات سوزنی ایران
  • دارای گواهینامه آموزش طب سوزنی از دانشگاه طب سنتی ارمنستان
  • دارای گواهینامه دکترای طب سوزنی از انجمن جراحی طب سوزنی
  • دارای گواهینامه آموزشی طب اسلامی سنتی از دفتر آموزش‌های آزاد دانشگاه تهران

جمع بندی

علوم طب سنتی در سال‌های اخیر برای درمان بسیاری از بیماری‌ها مورد استفاده پزشکان قرار می‌گیرد. درمان دارویی طب سنتی برای بسیاری از افراد کارآمد است. در این مقاله ضمن اشاره به طب سنتی در مورد بهترین پزشکان نیز مطالب جالب توجهی بیان شده است. در صورت تمایل بهتر است از لیست اعلام شده یکی از پزشکان را برای بهبود روند درمان خود انتخاب کنید.

منبع: https://sanapress.ir/230029/طب-سنتی-چیست-معرفی-بهترین-متخصص-طب-سنت/


[ بازدید : 7 ]
[ سه شنبه 6 دی 1401 ] [ 14:08 ] [ عبادوز ]

کاغذ پوستی چیست

چاپ روی کاغذ پوستی

 

 

باید توجه داشته باشید که کاغذ پوستی در صنعت بسته بندی و چاپ کاربردهای زیادی دارد. از این نوع کاغذها می‌توان برای ترسیم الگوی خیاطی استفاده کرد. همچنین ویژگی‌های منحصر به فرد این کاغذ باعث شده است تا بتوان از این کاغذ برای نقشه کشی استفاده کرد. افرادی که در صنایع شیرینی پزی مشغول به کار هستند می‌دانند که این کاغذ به دلیل داشتن مقاومت عالی در برابر حرارت به عنوان یک گزینه مناسب شناخته می‌شود. کاربردهای دیگری از کاغذ پوستی وجود دارد که در مهم‌ترین آنها به شرح زیر هستند:

  • در نقشه برداری و کپی برداری

  • طراحی با سیاه قلم

  • الگوی خیاطی

  • بسته بندی کفش و لباس به عنوان پوشش

  • استفاده در شیرینی پزی و نان پزی

  • استفاده در صنایع چاپ

همه موارد نشان می‌دهد که استفاده از کاغذ پوستی می‌تواند برای صنایع امروزی بسیار کاربردی باشد. به عنوان نمونه چاپ کاغذ پوستی توسط مجموعه‌های چاپ انجام می‌شود چرا که به راحتی قابل شکل پذیری و ترسیم بوده و مقرون به صرفه است.

ویژگی‌های یک کاغذ پوستی مناسب

وجود یک سری ویژگی‌های مختلف باعث می‌شود تا کاغذ پوستی مناسب خرید باشد. در این بخش قصد داریم تا به ویژگی‌های یک کاغذ پوستی مناسب اشاره داشته باشیم:

رنگ سفید و شفاف

یک کاغذ پوستی باکیفیت باید دارای رنگ سفید باشد که به صورت یکنواخت بر روی کاغذ پخش شده باشد. برخی از کاغذهای موجود در بازار به رنگ زرد تمایل دارند که مناسب نیستند. زمانی که کاغذ سفید شفاف نباشد نمی‌تواند به راحتی در صنایع چاپ و ترسیم از آن استفاده کرد. کاغذهای سفید دارای مقاومت بیشتری در مقابل شکستگی و پارگی هستند.

عدم وجود شکستگی

یک کاغذ پوستی مناسب باید بسیار صاف باشد و در سطح خود شکنندگی نداشته باشد. این امر نشان می‌دهد که کاغذ پوستی دارای کیفیت بالا است. وجود شکستگی در سطح کاغذ مانع کشیدن کامل و دقیق طرح‌ها می‌شود.


[ بازدید : 6 ]
[ چهارشنبه 27 مهر 1401 ] [ 21:20 ] [ عبادوز ]

قیمت چاپ روی کاغذ کرافت

قیمت چاپ روی کاغذ کرافت

یکی از بخش‌های مهم مارکتینگ محصولات، نوع طراحی بسته بندی آنهاست. در سال‌های گذشته اهمیت بسته بندی در فروش و بازاریابی از همیشه بیشتر شده است. وقتی مشتری برای خرید به قفسه‌ای پر از برندهای مختلف مراجعه می‌کند، یکی از معیارهایی که باعث می‌شود محصول شما گوی رقابت را از سایر برندها برباید، نوع بسته بندی محصول شماست. اما چگونه می‌توانیم بسته بندی دلخواه خود را داشته باشیم؟

کاغذ کرافت که از ضایعات چوب به دست می‌آید، یکی از مهم‌ترین متریال‌های چاپ بسته بندی است. از آنجایی که کاغذ کرافت متری در گرماژهای مختلفی در دسترس است، شما می‌توانید با توجه به میزان مقاومتی که برای بسته‌بندی خود لازم دارید، یکی از انواع آن را سفارش دهید. برای مثال کاغذ کرافت نازک برای بسته‌بندی میوه و سبزیجات مناسب است. چرا که هم وزن سبکی دارد هم در برابر رطوبت و نفوذ هوا مقاوم است.

اما اگر بخواهید چاپ کاغذ بسته بندی را برای محصولاتی چون پوشاک، ساک دستی یا جعبه کادو انجام دهید، باید به سراغ گرماژهای بالاتر کاغذ کرافت بروید. مسلماً هرچه ضخامت رول کاغذ کرافت بیشتر شود، هزینه چاپ آن نیز بالاتر خواهد رفت. به طور کلی استفاده از کاغذ کرافت برای مصارف مختلف پیشنهاد می‌شود. چون علاوه بر جنس مقاوم و قیمت مناسب، به عنوان یک متریال تجزیه‌پذیر، ضرری برای محیط زیست به همراه ندارد.

 


[ بازدید : 6 ]
[ چهارشنبه 27 مهر 1401 ] [ 21:20 ] [ عبادوز ]

دانلود سریال ایرانی جدید

دانلود سریال ایرانی جدید

از دیرباز تا به امروز یکی از مهیج‌ترین سرگرمی خانواده‌ها تماشای فیلم و سریال ایرانی است. با توجه به این که مضمون بسیاری از سریال‌های ایرانی بحث خانواده است، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا در اوقات فراعت خودتماشای فیلم و سریال ایرانی را در لیست برنامه‌شان قرار دهند. خوشبختانه در سال‌های اخیر کارگردان‌های خبره در تولید فیلم و سریال ایرانی بسیار عالی عمل کرده‌اند.

این موضوع باعث می‌شود تا هر خانواده بر حسب نیاز خود بتواند دانلود سریال ایرانی را در برنامه روزانه خود قرار دهد. سریال‌هایی که ساخته می‌شوند یا در شبکه صدا و سیما پخش شده و یا برای پخش خانگی منتشر می‌شوند. هر کدام از بسترهای پخش دارای مضامین متفاوت است و مخاطبان خاص خود را دارد.


انواع سریال‌های ایرانی

اگر از دنبال کنندگان سریال‌های ایرانی هستید باید بدانید که سریال‌های تولید شده ایرانی دارای ژانر و موضوعات متنوع هستند. محصولاتی که برای شبکه خانگی پخش می‌شود آزادانه‌تر بوده و مخاطبان بیشتری نسبت به صدا و سیما دارد. به صورت کلی می‌توان گفت که دو نوع سریال در میان انواع فیلم و سریال ایرانی وجود دارد که شامل سریال‌های پخش شده صدا و سیما و سریال‌های پخش شده در شبکه پخش خانگی است.

شروع سریال‌های پخش خانگی به دلیل ضعیف شدن سریال‌های صدا و سیما آغاز شد و مورد توجه بسیاری از خانواده‌ها قرار گرفت. پخش شدن هفتگی این گونه‌ سریال‌ها باعث شد تا خانواده‌ها دانلود سریال ایرانی را در لیست برنامه خود قرار دهند. سریال جرقه اولین سریال ساخته شده برای شبکه نمایش خانگی بود که توسط محمدحسین لطیفی ساخته شد. وجود بازیگران معروف زیادی که در این سریال وجود داشت باعث شد تا خانواده‌ها به سمت و سوی تماشای سریال از طریق شبکه نمایش خانگی روی بیاورند.

در حال حاضر به دلیل استقبال مخاطبان، تعداد سریال‌های تولید شده برای شبکه نمایش خانگی افزایش چشمگیری داشته است. ژانرهای مورد علاقه مخاطبان کمدی، خانوادگی و پلیسی است که در مورد ژانرهای بیان شده سریال‌های پرطرفداری وجود دارد.


[ بازدید : 6 ]
[ چهارشنبه 27 مهر 1401 ] [ 21:19 ] [ عبادوز ]
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]