چاپ کارت ویزیت pvc

اهمیت وجود کارت ویزیت با کیفیت برای کسب و کارها بر هیچکس پوشیده نیست. طراحی کارت ویزیت زیبا نشانه احترام، اهمیت و اطمینان شما به محصول یا خدمات خودتان است و باعث می‌شود که مشتری شما خاطره و ذهنیت مناسبی به شرکت شما پیدا کند. همچنین چاپ کارت ویزیت با کیفیت و ماندگار هم موجب می‌شود که این کارت تا مدت‌ها سالم بماند و گیرنده آن تا مدت‌ها به عنوان یک مشتری بالقوه برای کسب و کار مورد نظر باقی بماند. در حال حاضر بهترین و به صرفه‌ترین نوع کارت ویزیت، کارت ویزیت pvc است.

کارت ویزیت املاک، کارت ویزیت وکالت و کارت ویزیت عکاسی معمولاً شایع‌ترین نوع کارت ویزیت‌ها هستند ولی شما می‌توانید برای هر نوع کسب و کاری، اقدام به طراحی کارت ویزیت pvc کنید.

 

انواع کارت ویزیت pvc

 

کارت ویزیت pvc شامل انواع مختلفی مانند کارت ویزیت شیشه‌ای، کارت ویزیت متالایز، کارت ویزیت سفید pvc و ... می‌شود. ویژگی جنس pvc‌ این است که در برابر تعریق، شکنندگی و رطوبت مقاوم است و به همین دلیل می‌تواند برند شما را تا مدت زیادی در نزد مشتری زنده نگه دارد. ضخامت این نوع کارت ویزیت معمولاً 300، 500 یا 760 میکرون است.

کارت ویزیت پی وی سی 760 میکرون معمولاً برای چاپ متالایز طلایی یا نقره‌ای استفاده می‌شود. در چاپ متالایز لایه‌ای متالیک به همراه ژلاتین برای نشست جوهر بر روی کارت کشیده می‌شود. این لایه نازک یک ظاهر براق برای کارت ایجاد می‌کند و باعث می‌شود نوشته‌های روی آن از زیبایی خاصی برخوردار شوند. از ویژگی کارت های پی وی سی سفید یا متالایز این است که دو طرف کارت را برای شما قابل استفاده می‌کند و شما می توانید از ظرفیت کارت خود برای تبلیغات بیشتر استفاده کنید. ویژگی اخیر در کارت ویزیت شیشه‌ای وجود ندارد و فقط از یک طرف کارت می‌توان استفاده کرد. ضمناً کارت ویزیت شفاف و نیمه شفاف، دو نوع اصلی کارت ویزیت با این ضخامت هستند.


[ بازدید : 11 ]
[ سه شنبه 6 دی 1401 ] [ 14:32 ] [ عبادوز ]
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]